Līdz Ziemas Olimpiskajām spēlēm Pekinā ir atlicis mazāk kā mēnesis, un Latvijas Olimpiskā komiteja uzsāk informatīvo kampaņu “Kopā Stiprāki. Komanda Latvija.”, ietverot jau Tokijā izmantoto pieeju – pēc iespējas plašāk izmantot sociālos tīklus, lai informācija par sporta veidiem un Olimpiešiem sasniegtu pēc iespējas jaunus auditorijas segmentus.
Kampaņas kreatīvais vadītājs, radošās apvienības Colortime mākslinieciskais direktors Jānis Zālītis uzsver: ”Kampaņas vizuālais risinājums ir veidots tāds, lai tas iedvesmotu gan jaunos sporta fanus, kuri Olimpiādi skatās pirmo reizi, gan pastāvīgus sporta mīļus, kuri spētu paskatīties uz šo notikumu ar svaigu perspektīvu, atsvaidzinot piemirstus faktus vai iegūstot jaunu informāciju. Vizuālais un satura risinājums ir optimisma un pozitīvas enerģijas uzlādēts, kas ļauj vietām pasmaidīt vai aizdomāties, un galu galā rada interesi sekot mūsu Olimpiešu sniegumam un just līdzi viņu emocijām.”
LOK marketinga dienesta vadītāja Dace Gulbe: “Aizvien meklējam jaunu pieeju gan satura radīšanā, gan formā, lai stāsts par Olimpiešiem būtu piemērotāks šim dinamiskajam laikam, kad piedāvātais digitālā satura apjoms ir neizmērojams un auditorijas uzmanības noturēšana kļūst par patiesu izaicinājumu. Šoreiz bez jau tradicionālās pieejas, iepazīstinot Latvijas sabiedrību gan ar Latviju pārstāvošajiem sporta veidiem un potenciālajiem sportistiem, esam izveidojuši mini interviju sēriju ar konkrētiem Olimpiešiem, kurā viņus intervē mazā sešgadīgā Dārta Dejus, uzdodot sev būtiskus un tiešus jautājumus sportistam.”
Kampaņa tiks izvērsta gan sociālojos tīklos, gan vides reklāmā un, pateicoties LOK informatīvajiem partneriem TV3 group, Radio SWH un izdevniecībai “Rīgas Viļņi”, arī TV ekrānos, radio latviešu un krievu valodā un drukātajos medijos.