Kategorijā "Krīzes un problēmjautājumu vadība" žūrija par labāko atzina "Deep White" kampaņu "Es atbalstu sportu", otrajā vietā - "Komunikācijas aģentūras" kampaņa "Vienas balss spēks: +9,5 miljoni eiro pacientu veselībai". Aģentūras "Mediju Tilts" veidotā kampaņa "#EsAtbalstuSaules" ierindojās trešajā vietā.
Šogad konkursā 15 kategorijās dalībnieki no piecām valstīm iesniedza 185 darbus. Populārākās kategorijas 2019.gada konkursā bija digitālā komunikācija, integrētā komunikācija un sociālās kampaņas, katrā no tām izvērtēšanai tika iesniegtas vairāk nekā 20 kampaņas. Salīdzinoši populāra bija arī jaunā kategorija "Darba devēja tēla veidošanas kampaņas", kurā tika iesniegti desmit darbi. Pērn konkursā tika iesniegts 161 darbs.
Visus konkursā iesniegtos darbus vērtēja starptautiska žūrija, kurā darbojas četri Latvijas, četri Lietuvas, četri Igaunijas pārstāvji, kā arī četri pārstāvji no citām valstīm, kas pārstāv biznesu, valsts administrāciju, akadēmiskās aprindas, radošās industrijas un nevalstiskās organizācijas.